خبرگزاری کار ایران

عصر روز گذشته صورت گرفت؛

گزارش نیم قرن انجام مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی در حوزه شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۹۷

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی، با دعوت از نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از طرح های اجرایی این صنعت، گزارش از عملکرد 50 ساله ی صنایع پتروشیمی ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، عصر روز دوشنبه دوم مرداد ماه سال جاری علی گلمرادی نماینده شهرستان های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی با حضور در شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی از نزدیک با پروژه های در حال ساخت و تمام شده این شرکت که از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه انجام شده بود، بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار گزارش نیم قرن خدمت گزاری صنعت پتروشیمی حوزه استحفاظی شهرستان ماهشهر به روایت تصویر با عنوان " فردائی بهتر " در یک مجلد توسط مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و دبیر شورای راهبردی منطقه، به گلمرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه گردید.

این مجلد به چهار بخش تقسیم بندی شده است:

بخش اول و دوم: گزارش پروژه های اجرا شده توسط شرکت عملیات غیر صنعتی که از محل اعتبارات شورای راهبردی در سالهای اخیر ساخته شده است.

بخش سوم: پروژه های که صنعت پتروشیمی طی پنجاه سال گذشته در منطقه انجام داده است.

بخش چهارم: معرفی خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی شرکت عملیات غیرصنعتی از محل اعتبارات شورای راهبردی در جهت رفاه حال مردم منطقه.

پس از تقدیم گزارش فوق الذکر، گلمرادی و آقایان شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و غلامی مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و هیئت همراه از پروژه های ذیل بازدید بعمل آوردند:

منازل استاد سرای حوزه علمیه ماهشهر

استخر سرپوشیده شهدای بندر ماهشهر

سکو و ایستگاه راه آهن بندر ماهشهر

سالن چند منظوره بسیج شهرک طالقانی

اصلاح شبکه آبرسانی شهرک طالقانی

روشنایی محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره)

اورژانس درمانگاه راه زینب بندر امام خمینی (ره)

خوابگاه سه طبقه ورزشکاران بندر امام خمینی (ره)

سالن ورزشهای رزمی بندر امام خمینی (ره)

پارک شهدای شهرک دستغیب بندر امام خمینی (ره)

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام خمینی (ره)

شبکه آبرسانی کوی عمار شهر شهید چمران

کلینیک سلامت شهرک بعثت

احداث جاده شهر چمران به آزاد راه خلیج فارس

در خاتمه این بازدید، نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی (ره) از اقدامات انجام گرفته توسط شرکت های صنایع پتروشیمی به خصوص شرکت عملیات غیرصنعتی  که در جهت آبادانی و رفاه مردم منطقه اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند ، قدردانی و تشکر نمود.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در خصوص نحوه ادامه ی این خدمات رسانی به مردم منطقه، گفت: بدون شک ما خواهان محیط پیرامونیِ توسعه یافته تر در کنار توسعه ی صنعتی منطقه هستیم و چنانچه برخی ادارات شهرستان همکاری بهتری بخصوص در تحویل بموقع پروژه های احداثی داشته باشند، این روند سرعت و کیفیت بهتری بخود خواهد گرفت.

غلامی از کیفیت متریال استفاده شده در طرح های اجرایی ابراز رضایت نمود و گفت: یکی از اهداف و حساسیت های ما در بُعدِ نظارتی، کیفیت کارهای اجرایی و مصالح بکار رفته در پروژه ها می باشد.

گزارش نیم قرن انجام مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی در حوزه شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مجلسگزارش نیم قرن انجام مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی در حوزه شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مجلسگزارش نیم قرن انجام مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی در حوزه شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مجلس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز