خبرگزاری کار ایران

به میزبانی فرمانداری شادگان برگزار شد؛

جلسه بررسی راه های جلوگیری از پیشروی رودخانه به سمت روستای ام الحجار شادگان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۳۶

جلسه ای روز سه شنبه مورخ 96/04/20 جهت بررسی جلوگیری از پیشروی رودخانه به سمت روستای ام الحجار از توابع شهرستان شادگان در فرمانداری شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست که با حضور فرماندار و مدیران شهرستان شادگان و معاون سازمان آب و برق و جمعی از مدیران استانی تشکیل شد، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز بهمراه تعدادی از مسئولین این اداره کل حضور داشت.

حاجی زاده ضمن بازدید میدانی روستای ام الحجار و همچنین شنیدن گزارش های مسئولین در این خصوص به لزوم همکاری دستگاههای اجرایی و تأمین اعتبارات لازم اشاره کرد و افزود: در استان خوزستان بدلیل شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی شاهد بروز حوادث و به تبع آن وقوع اتفاق و در نهایت شرایط بحران هستیم. پس بایستی شرایط را تا حد ممکن کنترل و از بروز حوادث و ایجاد هزینه های نابجا جلوگیری کرد. لذا کوتاهی در این زمینه از سوی دستگاه ها پذیرفتنی نیست.

 مدیرکل مدیریت بحران استان همچنین به فرسوده بودن زیرساختها در استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عزم دولت درتأمین اعتبارات کافی جهت  اصلاح ساختارها و زیربناها جزم است.

همچنین با پیشنهاد وی، مصوبات این جلسه از جمله لایروبی رودخانه توسط سازمان آب و برق – برخورد با متجاوزان به حریم رودخانه- و تشکیل کارگروهی با محوریت مدیریت بحران جهت پیگیری موضوع به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز