خبرگزاری کار ایران

شامگاه گذشته؛

روز ادبیات کودک و نوجوان در بندر امام گرامی داشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۰۷

شامگاه یکشنبه هجدهم تیرماه، بمناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، نخستین جشنواره ی ادبی "ترانه ی دریا " در بندر امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر و ادبیات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام خمینی در تالار مهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، در خصوص اهمیت پرداختن به ادبیات بخصوص در حوزه کودک و نوجوان سخنانی ایراد نمود.

وی یاد و خاطره مهدی آذریزدی نویسنده حوزه کودک و نوجوان که این روز به مناسبت سالگرد درگذشت این نویسنده فقید نامگذاری شده بود را گرامی داشت.

در ادامه ی مراسم، لیلا سپهری کارشناس حوزه ادبیات کودک و نوجوان و مجری این جشنواره، با دعوت از تعدادی از شرکت کنند در جشنواره جهت خوانش اشعارشان، اشاره ای به زندگی نامه مهدی آذریزدی نمود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره «ترانه دریا» با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین تعدادی از اعضای فعال انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی از جمله عبدالعظیم عربی، ذوالفقار شریعت، گودرز عباسی، سعید دریس، عادل عساکره، لاله دبستانی، لیلا سپهری و مهر انگیز عباسی، با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز