خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه ستاد تخلفات انتخاباتی آبادان؛

هشدار صریح رئیس دادگستری آبادان به نامزدهای انتخاباتی/ تشکیل شعب شبانه روزی رسیدگی به تخلفات انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۵۵

رئیس دادگستری آبادان و رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان نسبت به تخلفات انتخاباتی برخی از نامزدها صراحتا" هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیروس محمدی زاده در اولین جلسه ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان که در سالن جلسات دادگستری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ستاد انتخابات به طور کامل و دقیق رفتار افراد را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله تبلیغات زود هنگام آن ها را مستندسازی کرده و در روند بررسی صلاحیت نامزدها مدنظر قرار می دهند.

وی ادامه داد: تخلفات انتخاباتی حتی پس از تأئید صلاحیت افراد نیز می تواند باعث رد شدن صلاحیت آن ها شود.

رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان با هشدار صریح خطاب به نامزدهایی که از هم اکنون در حال تخلف هستند، تاکید کرد: دو شعبه به صورت شبانه روزی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری آبادان تشکیل شده است.

مردم با اعتماد به مسئولان نظام در انتخابات شرکت می کنند

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان نیز در این جلسه اظهار کرد: مجموعه مردم به نظام اعتماد دارند و حضور باشکوه آنها در پای صندوق های رای نشان از اعتماد آنها به نظام است.

وی افزود: ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان با مجموعه ای همچون رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار ویژه آبادان و برخی دیگر از مسئولان آبادان چکیده ای از مسئولان نظام در این شهر است که مردم با اعتماد به آنها در این انتخابات شرکت می کنند.

امام جمعه آبادان ابراز امیدواری کرد: اختلاف سلیقه وجود دارد ولی اندیشه های فکری متفاوت اوج همراهی و همکاری دیده می شود.

ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم

عزیزاله شهبازی، فرماندار ویژه آبادان نیز در این جلسه اظهار کرد: کارهای اجرایی به تنهایی از عهده فرمانداری بر نمی آید و همگی بایست شرایط را با همدلی و همکاری بستری به منظور مشارکت حداکثری مردم با توجه به اینکه آبادان شهری راهبردی است و در این شهر معیار ملی و فراملی وجود دارد، فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حوزه نظارت باید وظایف خود را در راستای فرمان مقام معظم رهبری انجام دهند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: نشست با ریش سفیدان و شیوخ طوایف و قبایل با هدف تشویق مردم از دیگر اقدام مناسبی است که باید انجام شود.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر پرهیز از اتهام زنی به دستگاه های قانونی، سخنان خلاف واقع و گمان های واهی و همچنین داشتن بصیرت نسبت به موضع گیری دشمن در قبال انتخابات تاکید دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز