خبرگزاری کار ایران

با پیشرفت ۹۸ درصدی؛

بهره برداری از ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی پتروشیمی بندر امام در آینده ای نزدیک

با همت متخصصان و کارشناسان داخلی و با بهره گیری از دانش فنی شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام، عملیات احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت قابل توجهی در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و بنابر اعلام روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی، انرژی و زیست محیطی از سوی مدیریت ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام، پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) شرکت بسپاران بندرامام با پیشرفت 98 درصدی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه یاد شده شامل بتن ریزی، اسکلت بندی، دیوار کشی، ارتقاء و به روز رسانی سیستم اعلان و اطفاء حریق و همچنین نوسازی ساختمان تعمیرات می باشد.

این در حالی است که پروژه احداث ساختمان انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) از شهریور ماه سال جاری آغاز و پس از پایان عملیات اجرایی با افزایش ظرفیت 1000 تن، کمک شایانی به ذخیره محصولات پتروشیمیایی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام خواهد نمود.

شایان ذکر است، انبار محصول لاستیک مصنوعی (BD/SR) و ساختمان تعمیرات که در حادثه آتش سوزی مرداد ماه سال جاری متحمل خسارت گردید با تلاش آتش نشانان اطفاء حریق شد و در کوتاه ترین زمان، پروژه احداث ساختمان و نوسازی آن، شروع شد.

 

کد خبر : ۴۵۹۶۵۷