خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشیِ اصول اولیه‌ی ایمنی در فنی و حرفه‌ای کارون

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون از برگزاری کارگاه آموزشی اصول اولیه ایمنی و بهداشت محیط کار با حضور کارکنان، مربیان و کارآموزان و با همکاری اداره بهداشت در مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جعفر ناصری امروز با اعلام این خبر، گفت: رعایت نکات ایمنی سرآغاز انجام تمامی کارهای فنی و تخصصی بوده و از طرفی انجام آن، لازمه ی فراگیری آموزش مربوطه است.

وی عنوان کرد: راه های مختلف پیشگیری از حوادث از مطالب مطرح شده در این کارگاه بود که شامل حفاظ گذاری دستگاه ها و ماشین آلات، حفاظت در برابر آتش سوزی وانفجار، بکار گیری روش های درست انجام کار، استفاده از وسایل حفاظت فردی، استفاده از ابزارهای مناسب جهت انجام کار، آموزش نیروی کار، بازرسی ایمنی، طراحی وجانمایی مناسب و درست دستگاه ها و تجهیزات، وضع قوانین ومقررات مربوط به حفاظت و ایمنی، تشکیل سازمان حفاظتی و ایمنی کارگاه می شود.

ناصری خاطر نشان کرد: ایمنی از دیدگاه مدیریت در کشورهای پیشرفته، یک سرمایه گذاری با سود برگشتی زیاد است، چه از نظر انسانی وچه از بُعد اقتصادی، و همچنین ایمنی از دیدگاه مدیریت در کشورهای در حال توسعه، بخشی از هزینه ها است.

 

کد خبر : ۴۴۲۲۹۳