خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی پتروشیمی فارابی خبر داد؛

ووشوکاران پتروشیمی فارابی، مدال‌های قهرمانی کشور را درو کردند

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی فارابی گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سمنان با درخشش و درو مدال‌ها توسط تیم پتروشیمی فارابی در این مسابقات، پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسماعیل طرفی ساعتی پیش در گفتگو با ایلنا گفت: در پایان روز دوم این رقابت‌ها؛ بازیکنان این تیم موفق به کسب ۳ مدال طلا در بخش اجرای فرم دائوشو و گوئن شو، ۳ مدال نقره در بخش چانگ چوان و چیانگ چوان و ۲ مدال برنز در بخش چانگ چوان و دائوشو شدند.

طرفی افزود: همچنین در بخش ساندا (مبارزه) ووشوکاران پتروشیمی فارابی موفق به کسب ۶ مدال خوش رنگ طلا در رده بزرگ‌سالان و نوجوانان، ۴ مدال نقره در رده جوانان و نوجوانان و ۳ مدال برنز شد.

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام رئیس هیئت ووشو استان سمنان، در این دوره از مسابقات، تیم سمنان قهرمان، خوزستان نایب‌قهرمان و مازندران نیز رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص دادند.

مرتضی عبدالله زاده، سرمربی تیم ووشو پتروشیمی فارابی نیز اعلام نمود: با درخشش ووشوکاران تیم فارابی، موفق شدیم قهرمانی انفرادی این دوره از مسابقات را به دست آوریم.

از جمله موارد قابل‌توجه این رقابت‌ها، اجرای ۴ مسابقه در سطح جهانی بود که با درخشش ورزشکاران تیم پتروشیمی فارابی همراه شد.

این رقابت‌ها با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

 

کد خبر : ۴۳۸۷۴۲