خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در افتتاحیه ی مسابقات اسکواش شهید دقایقی:

خوزستان به پنج نگین زیبا و درخشان مزین شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در مراسم افتتاحیه ی مسابقات بین المللی اسکواش در اهواز، گفت: خوزستان به پنج نگین زیبا و درخشان مزین شده است؛ یکی از این پنج نگین، سردار رشید اسلام شهید دقایقی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرضا فرجیان، در مراسم افتتاحیه ی مسابقات بین المللی اسکواش در اهواز، گفت: خوزستان پنج سرلشکر شهید دارد که یاد و خاطره دفاع مقدس و یاد رشادت های این عزیزان را در اذهان زنده می کند.

وی افزود: خوزستان دروازه تشیع و پایتخت دفاع مقدس است و روز به روز نیز بر نگین های درخشان خود اضافه می کند، چرا که بعد از این پنج نگین، ما شهدای دیگری هم داشتیم و امروز نیز می بینیم که خوزستان دین خودش را به اسلام ادا می کند، چرا که ما شهدای حرم را داریم و تا کنون با تقدیم ۶۳ شهید مدافع حرم، بازهم خوزستان نقش اول را در این جریان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: در حادثه تروریستی حله نیز خوزستان ۶۳ شهید داشت که این نشان می دهد این استان، شهادت خیز است و جوانان آن، پهلوانانه در عرصه های ورزش و جهاد، همیشه نقش اول را ایفا می کنند.

وی عنوان کرد: در مسابقات بین المللی و کشوری نیز می بینیم که الگوی همه جوانان، شهدا هستند، چرا که یاد شهدا یاد ارزش ها است. در بُعد پهلوانی نیز شاهد هستیم که بخش عظیمی از آمار شهدای ورزش استان و کشور را جوانان تشکیل می دهند و خدا را شاکریم که این راه ادامه دارد.

 

کد خبر : ۴۳۷۵۵۲