خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ماهشهر خبر داد:

احداث بیمارستان در بندر امام توسط صنایع پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۵۴۱

فرماندار شهرستان ماهشهر در بخشی از اظهارات خود در نشست شورای راهبردی شهرستان، خبر از احداث بیمارستان در بندر امام خمینی (ره) داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام‌خمینی، پنجاه و ششمین جلسه شورای راهبردی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مستقر در بندر امام خمینی، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام و همچنین فرماندار شهرستان ماهشهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان ماهشهر در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در این چند سال اخیر ارتباط و تعامل اثر بخشی بین مدیران صنایع پتروشیمی و مدیران شهری صورت گرفته که باعث بهبود نسبی شرایط زیست محیطی منطقه شده است.

منصور قمر با اشاره به تعامل صنایع و مدیریت شهری گفت: علاوه بر خدمات اجرایی احداث اماکن، صنایع پتروشیمی در امور خیریه هم گام بسیار مهم و ارزشمندی از جمله احداث چند مدرسه و کمک های نقدی و غیر نقدی به سازمان های حمایتی را داشته و بر اساس مصوبات موجود در شورای راهبردی، احداث چند مدرسه دیگر هم در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار شهرستان ماهشهر در ادامه این نشست عنوان کرد: یکی از سهام داران صنایع پتروشیمی برای ساخت یک بیمارستان در بندرامام خمینی پیش قدم شده است که مصوبه آن را هم در دست دارد و در روزهای آینده و نه چندان دور شاهد کلنگ زنی و احداث یک بیمارستان در بندر امام خمینی خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به نیازمندی و تعامل دو قطب صنایع و مدیریت شهری متذکر شد: مدیریت شهری و صنایع  قادر نخواهند بود که جدا از هم و به صورت مستقل فعالیت داشته باشند. لذا باید بیش از گذشته تعامل و همکاری داشته باشند و با برپایی نشست های متعدد از بروز تبعات ناخواسته جلوگیری کنند.

قمر در پایان خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که نگاه تیمی در مدیریت شهری را در دستور کار خود لحاظ کرده‌ایم و بیش از گذشته بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی تاکید داشته‌ایم تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم و خوشبختانه موفق ظاهر شدیم و امید است این روند به قوت خود باقی بماند و تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
سالار قاسمپور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز