خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب اعلام کرد:

تجهیز ۹۵ مسجد در سطح استان خوزستان برای اقامه نماز

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۹۶

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب گفت: برای اقامه نماز، بیش از 95 نمازخانه در بخش‌های مختلف اداری و خدماتی و سازمانی خوزستان، آماده سازی و تجهیز شده است و فریضه نماز در این نمازخانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، ابراهیم منصورنژاد در گردهماییِ بررسی و توسعه اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) اهواز اظهار داشت: اقامه نماز یک فریضه مهم و واجب در تقویت الگو، بستر اسلامی و انقلابی جامعه، رشد و بالندگی ارزش‌های اعتقادی و معنوی جامعه است.

وی افزود: نماز علاوه بر تقویت جسم، روح را از هرگونه بیماری و آفت دور می‌کند و با اقامه نماز، سلامت روح و روان به نحوی مطلوب تضمین می‌کند به طوری که فرد را از بیماری‌های جسمی و ذهنی رها می‌کند.

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: بخش‌های مختلف مناطق نفت‌خیز جنوب، برگزاری فرهنگ نماز و اقامه این فریضه را بیش از هر چیز در اولویت خود قرار داده و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این باره طراحی و به اجرا رسیده است.

منصورنژاد بیان‌داشت:برای‌اقامه نماز، بیش از 95 نمازخانه در بخش‌های مختلف اداری و خدماتی و سازمانی خوزستان، آماده سازی و تجهیز شده است و فریضه نماز در این نماز خانه‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین نمازهای یومیه در 10 مسجد و نمازخانه منازل سازمانی شهرستان اهواز برگزار می‌شود که با استقبال شهروندان و کارکنان بخش‌های مختلف این سازمان مواجه شده است.

ابراهیم منصور نژاد، در ادامه افزود: همچنین با هدف توسعه و ترویج نماز، ضمن برگزاری کلاس‌های توجیهی برای کارکنان، طرح  شمیم معارف و  همایش ائمه جماعات نیز  در مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شده است.

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: از دیگر خدمات اجرا شده توسط مناطق نفت‌خیز جنوب راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به سئوال‌ها و نیازهای شرعی کارکنان است که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

انتهای پیام/
رضا میردریکوندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز