خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر خبر داد:

اختصاص کد مستقل پرداخت عوارض به سازمان آتش‌نشانی

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۹۵

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شوشتر گفت: فیش‌های پرداخت عوارض آتش‌نشانی به‌صورت جداگانه از سایر فیش‌های شهرداری شوشتر تفکیک شده و پرداخت عوارض شهروندان به آتش‌نشانی تنها در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، مهدی ایوبی خاطرنشان کرد: همزمان با پرداخت عوارض که با کد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر راه‌اندازی شده است ، به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که پرداخت عوارض آتش‌نشانی صرف خرید بیشتر تجهیزات و امکانات جدید برای آتش‌نشانی شوشتر خواهد شد .

ایوبی تصریح کرد: قصد داریم از پرداخت عوارض آتش‌نشانی، ماشین سنگین و خودروهای پیش رو، موتورسیکلت مخصوص آتش‌نشانی، تشک مخصوص فرود و دیگر تجهیزات جدید خریداری و آتش‌نشانی شوشتر را بیشتر تجهیز نماییم .

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر مستقل شده و تا اوایل سال ۱۳۹۵ در ماشین‌آلات و امکانات آتش‌نشانی شوشتر تغییراتی صورت می‌گیرد .

ایوبی اظهار داشت: از سال ۹۲ و ۹۳ برچسب‌های مخصوص آتش‌نشانی شوشتر در رابطه با HSC  (خدمات ایمنی دستگاه‌های اجرایی ) صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: ایستگاه شهرک‌صنعتی که چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی شوشتر است، تجهیزات آن به‌روزرسانی خواهد شد .

ایوبی در پایان خاطرنشان کرد: در پروژه مسکن‌مهر فرهنگ شهر شوشتر نیز قصد داریم در آینده یک ایستگاه آتش‌نشانی احداث کنیم.

انتهای پیام/
مصطفی فتحی زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز