خبرگزاری کار ایران

بخشدار بندر امام در مراسم توزیع هدایا به نیازمندان؛

فقر شایستهٔ جامعهٔ اسلامی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۲۹

اولین مرحلهٔ توزیع هدایای گروه خیرین بندر امام خمینی با حضور بخشدار و جمعی دیگر از مسوولین این بندر، دقایقی پیش در کمیتهٔ امداد امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، بخشدار بندر امام در این مراسم گفت: انشاالله در سال ۹۴ با اجرای برنامه‌هایی که داریم، تعداد نیازمندان به کمک‌های مردمی را با خود اتکایی آنان کاهش خواهیم داد.

سیدمهران رفیعی افزود: قصد داریم تا با مشارکت خیرین و سازمان‌ها و نهادهای مختلف زمینهٔ خود اتکایی قشر نیازمند شهر را فراهم نماییم تا علاوه بر ایجاد اشتغال، از وابستگی افراد به کمک‌هایی از این دست کاسته شود.

وی بندر امام را یکی از شهرهای غنی از نظر صنعت و تجارت دانست و گفت: نباید در جایی که میلیارد‌ها تومان سرمایه گذاری شده است و روزانه به جامعهٔ صنعتی و تجاری آن افزوده می‌شود، رنگ فقر را در بین مردم آن دید.

رفیعی جامعهٔ اسلامی را یک جامعهٔ ایده آل دانست که با توزیع متناسب و عادلانه ثروت و ایجاد بسترهای فعالیت اقتصادی برای افراد می‌بایست نشان داده شود، و فقر و تنگدستی شایستهٔ این جامعه بخصوص در کشور ایران نیست.

در این مراسم که امام جمعه، اعضاء شورای اسلامی شهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی و جمعی از خیرین حضور داشتند، تعداد ۵۵ بستهٔ اهدایی شامل البسه و پوشاک بین جمعی از نیازمندان توزیع گردید.

یوسف کریمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز