خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در بنادر کشور برگزار شد؛

دومین دوره ممیزی و ارزیابی سیستم تعمیر و نگهداری نت در بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۱۱

سیستم‌های مدیریت و مهندسی نگهداری و تعمیر تجهیزات (نت) برای اولین بار در بنادر کشور طی دومین دوره متوالی، به همت و توان متخصصین داخلی درمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی این استان با اشاره به لزوم اجرای فرایند الزامات ممیزی و ارزیابی‌های سیستم نِت ادارات تابعه در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) بیان داشت: در راستای ارتقاء و توسعه سیستم‌های مدیریت و مهندسی نگهداری و تعمیر تجهیزات این اداره کل با استفاده از توان فنی و تخصصی کار‌شناسان داخلی برای اولین بار در سطح بنادرکشور؛ طی دومین دوره متوالی نسبت به عارضه‌یابی و انجام ممیزی و ارزیابی سیستم نِت ادارات تابعه اقدام شد.

بهروز آقایی افزود: فرآیند این ممیزی در چهارچوب الزامات نت بهره‌ور فرآگیر به منظور دستیابی به سطح تعالی نت، طرح‌ریزی شده است که در برگیرنده استراتژی، اهداف و ساختار نت سازمان، مدیریت اطلاعات نت (نرم افزار CMMS)، آموزش نیروی انسانی، اثر بخشی و تجزیه تحلیل نت است.

وی در ادامه اذعان نمود: براساس یک برنامه ریزی ۴ ساله از سال ۹۱، سلسله اقداماتی با تشکیل کمیته راهبری نت متشکل از مدیران و کار‌شناسان واحد فنی و نگهداری، زیر نظر متخصصین و مشاورین مجرب، براساس استانداردهای بین المللی (چرخه دمینگ Plan-Do-Check-Act) به منظور شناسایی نقاط ضعف و نواقص سیستم نت، جهت توسعه و بهبود سیستم نگهداری و تعمیر این واحد صورت گرفت.

شایان ذکر است، متوسط امتیاز کسب شده طی دوره اول ۱/۳۷ درصد  لحاظ گردیده که پس از انجام آنالیز شکافGAP Analysis و هدف گذاری، اقدامات توسعه‌ای و اصلاحی انجام گرفته؛ درممیزی دوره اخیر، سطح کیفیت سیستم نت اجرایی به ۷/۶۴ درصد ارتقاء یافته که پیشرفت ۶/۲۷+درصد را نشان می‌دهد.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز