خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک اهواز خبر داد:

شناسایی ۳۰۰ نقطه درمنطقه یک اهواز برای اصلاح هندسی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۷۸

برای تردد آسان معلولان و سالمندان پل مکانیزه آسانسور دار احداثو معابر عمومی اصلاح هندسی می‌­شوند.

شهردار منطقه یک اهواز گفت: برای تردد آسان معلولان و سالمندان پل مکانیزه و معابر عمومی اصلاح هندسی می‌­شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود محمد شفیع‌پور ساعتی پیش با بیان اینکه شهرداری اهواز برای تردد آسان معلولان و سالمندان برنامه‌های مختلفی دارد اظهار کرد: شهرداری منطقه یک اهواز پل عابر پیاده مکانیزه در اتوبان شهید هاشمی را راه اندازی کرده است. احداثو راه اندازی پل مکانیزه دارای آسانسور نیز برای معلولان و سالمندان از برنامه‌های شهرداری اهواز است که بزودی اجرا می‌­شود.

وی هدف از راه اندازی پل مکانیزه در اتوبان شهید هاشمی را بالا بردن ضریب ایمنی سالمندان هنگام عبور از خیابان و تردد آسان معلولان عنوان کرد.

شهردار منطقه یک اهواز با بیان اینکه ۳۰۰ نقطه در منطقه یک شهرداری اهواز برای راحت سازی معابر برای معلولان و سالمندان شناسایی شده گفت: برای آسان‌تر کردن تردد معلولان نیز رمپ در پیاده رو‌ها اجرا شده است و بعضی از معابر نیز اصلاح هندسی شدند.

شفیع‌پور، نصب چراغ فرمان در تقاطع‌ها و اجرای خط کشی محوری با متراژ بیش از ۱۲۰ کیلومتر و اجرای خط کشی عابر پیاده به مساحت ۲۳۵۰ متر مربع را نیز از دیگر پروژه‌های ترافیکی شهردار منطقه یک اعلام کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری اهواز با تاکید بر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اظهار کرد: شهرداری منطقه یک اهواز برای استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی برنامه‌های زیادی را اجرا کرده است تا علاوه بر کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر، فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل را نهادینه سازنند.

شفیع‌پور افزود: ۱۹ پروژه حمل و نقل و ترافیک اجرایی شده و ایستگاه‌های اتوبوس منطقه نیز بهسازی و ایستگاه‌های مکانیزه نیز در سطح منطقه نصب، و تعدادی از ایستگاه‌ها نیز به سیستم خنک کننده نیز مجهز شدند

مدیر منطقه یک شهرداری اهواز عنوان کرد: ۵۴ پروژه عمرانی در شهرداری منطقه یک اهواز اجرایی و افتتاح شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل NGO برای فرهنگ سازی در بخش پسماند اشاره کرد و گفت: در منطقه یک اهواز روزانه ۱۰۰ تن زباله تولید می‌­شود و پسماند توسط شهرداری جمع می‌­شود این در حالی است که پسماند در برخی از شهر‌ها مانند اصفهان یک روز در میان جمع آوری می‌­شود.

مدیرمنطقه یک شهرداری اهواز بیان کرد: ۱۴ پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو در منطقه احداثمی‌­شود و سال آینده نیز پارکینگ طالقانی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو به بهره برداری می‌­رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز