خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی آبفا خوزستان اعلام کرد:

اجرایی شدن فاینانس پنج تصفیه خانه فاضلاب جدید در خوزستان به زودی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۱۷

با احداثاین تصفیه خانه‌ها عملا ۱۰ تصفیه خانه پیشرفته فاضلاب در استان به جز اهواز به شمار تصفیه خانه‌های موجود افزوده می‌شود.

معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت آبفا خوزستان از آغاز مراحل تشریفات اداری فاینانس پنج تصفیه خانه فاضلاب جدید در شهرهای اندیمشک، شوش، ایذه، بهبهان و بستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا قرینه پیش از ظهر امروز با اشاره به اینکه شرکت آبفا خوزستان جزو شرکتهای پیشرو در زمینه جذب فاینانس در کشور به شمار می‌آید، افزود: با توجه به اخذ مجوز دولت، وزارت نیرو و آبفای کشور جهت احداث۵ تصفیه خانه فاضلاب در استان خوزستان هم اکنون پیگیر اخذ مجوز شورای اقتصاد و ماده ۶۲ دولت برای انجام تشریفات اداری مناقصه بصورت بین المللی هستیم که امیدواریم با استفاده از تجارب قبلی در اجرای مناقصه تصفیه خانه‌های ۵ شهر اول در بازه زمانی کوتاه تری این پروسه طولانی را طی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تصفیه خانه‌های فاضلاب ۵ شهر دوم مجموعا با ظرفیت ۱۶۰ هزار مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی معادل ۸۳۶ هزار نفر در سال طراحی شده‌اند که با همکاری امور قراردادهای شرکت در حال مقدمات برگزاری مناقصه بین المللی برای جذب فاینانسور داخلی یا خارجی هستیم.

«قرینه» احداثاین تصفیه خانه‌ها را اقدامی تکمیلی در جهت بهره برداری بهینه از شبکه‌های فاضلاب در دست احداثاستان عنوان و خاطر نشان کرد: با احداثاین تصفیه خانه‌ها عملا ۱۰ تصفیه خانه پیشرفته فاضلاب در استان به جز اهواز به شمار تصفیه خانه‌های موجود افزوده می‌شود که شهرهای شمال تا جنوب خوزستان را بمنظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی رودخانه‌های استان خصوصا کارون تحت پوشش قرار می‌دهند.

گفتنی است تصفیه خانه فاضلاب پنج شهر اول استان در شهرهای ساحلی آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام خمینی در حال اجرا می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز