خبرگزاری کار ایران

مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز برای کمک به همنوعان خود سوگند یاد کردند

کد خبر : ۲۲۴۹۵۰

مددجویان ضمن قرائت سوگند نامه ای که مربوط به فعالان هلال احمر می باشد قسم یاد کردند که در زمان بروز حوادثغیر طبیعی و طبیعی به همنوعان خود بدون هیچ چشم‌داشتی کمک کنند.

مراسم اختتامیه طرح تغییر نگرش کودکان و نوجوانان معارض قانون با حضور باقرنیا معاون اداره کل اقدامات تأمینی و تربیتی سازمان زندانهای کشور، محسنی مدیر پروژه تغییر نگرش کودکان و نوجوانان معارض قانون سازمان زندانها، نعمتی رئیس اداره جوانان روستایی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و فتاحی راد معاونت امور جوانان سازمان هلال احمر استان خوزستان در محل آمفی تئاتر کانون برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح و تربیت اهواز، کارگاه آموزشی طرح تغییر نگرش کودکان و نوجوانان معارض قانون بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان زندان‌ها در راستای فعالیت‌های کانون‌های بشردوساتانه در ۶ استان کشور برگزار شده است. در استان خوزستان نیز کانون اصلاح و تربیت این استان میزبان این طرح بود که مددجویان در این دوره با سرفصل‌های اصول بنیادین نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر‏‌، مفاهیم تغییر نگرش و رفتار کودکان و نوجوانان معارض با قانون، کمک‌های اولیه و امدادگری، کار با گروه و تسهیل‌گری و مهارت‌های زندگی آشنا می‌شدند. این کارگاه آموزشی از تاریخ ۱۶ شهریور تا ۱۴ آبان در ۱۳ جلسه ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ای در کانون برگزار شد.

محمدرضا حکمت سرپرست کانون اصلاح و تربیت در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مسئولین گزارشی از نحوه اجرای این طرح دادند و اجرای این طرح را در دراز مدت مثمرثمر تر دانستند و گفت: اگر این طرح را بطور مداوم و یا طولانی انجام دهیم نتایج بهتری نیز خواهیم گرفت.

وی در ادامه صحبتهای خود از مسئولین و مدیران این طرح در سطح بالا تشکر و قدردانی نمود و از آنها خواست تا با ادامه این چنین طرح ها از عود مجدد مددجویان به بزه پس از آزادی جلوگیری شود.

فتاحی راد معاون امور جوانان سازمان هلال احمر استان خوزستان نیز در سخنانی از مدیرکل زندانهای خوزستان و همچنین مدیریت و کارکنان کانون اصلاح و تربیت که همکاری صمیمانه ای در اجرای این طرح داشتند تقدیر و تشکر نمود و قول همکاری را در زمینه های فرهنگی و ورزشی جهت مددجویان را دادند تا آنها بتوانند از فضاهای ورزشی این سازمان بهره مند شوند.

محسنی مدیر پروژه تغییر نگرش کودکان و نوجوانان معارض قانون سازمان زندانها نیز در سخنانی از مسئولین برگزاری این طرح تشکر و بیشتر سخن خود با مددجویان حاضر در این طرح داشتند و به آنها گفت: این طرح حاصل ساعتها کار و تلاش علمی اساتید صلیب سرخ جهانی، سازمان هلال احمر و سازمان زندانها می باشد که بصورت این طرح برای شما اجرا گردید و این برای این است که به شما نشان بدهند که شما را دوست دارند و بفکر شما هستند، اگر تا بحال ارگانهای مختلف مثلاً آموزش و پرورش، بهزیستی و دیگر سازمان های حمایتی کوتاهی کردند قرار نیست این مسئله همینطور ادامه داشته باشد و باید تمام شود و همه بفکر اصلاح جامعه باشند تا دیگر همسن و سالان شما پایشان به کانون و زندانها کشیده نشود و شما نیز با حضوری که در این طرح داشتید ثابت کردید که می‌توانید بهتر شوید و پیشرفت کنید.

در ادامه حاجی پور مسئول گروه مربیان این طرح ضمن ارایه تخصصی و نتایج این طرح برای حضار از تمامی مددجویان شرکت کننده در طرح سئوالاتی نمودند که مددجویان بطور کامل اقدام به پاسخ دادن نمودند که مورد تشویق مسئولین قرار گرفتند.

در پایان نیز مددجویان ضمن قرائت سوگند نامه ای که مربوط به فعالان هلال احمر می باشد قسم یاد کردند که در زمان بروز حوادثغیر طبیعی و طبیعی به همنوعان خود بدون هیچ چشم‌داشتی کمک کنند و سپس به تمام مددجویان شرکت کننده در این دوره گواهینامه اعطا و از مددجویان فعال با اهدا جوایزی تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز