خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند:

تولید یک گوشی همراه در اروند

کد خبر : ۲۱۷۷۷۲

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند از پایان مراحل طراحی و تولید یک محصول جدید با نام Spring «بهار» خبر داد.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند از پایان مراحل طراحی و تولید یک محصول جدید با نام Spring «بهار» خبر داد و اعلام کرد: این مجموعه قصد دارد که با تولید انواع گوشی‌های هوشمند، سهمی از بازار این کالا را در کشور کسب کند و گوشی تلفن همراه Spring که از آخرین فناوری‌های تلفن همراه بهره می‌برد، با این دیدگاه طراحی شده و بزودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباط همراه گویا اروند، جواد سعیدی با معرفی مشخصات و جزییات این محصول جدید افزود: این گوشی تلفن همراه در کنار سیستم عامل اندروید ۴.۲. ۲ و حافظه داخلی ۱۶گیگابایتی، از دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم‌های اچ دی با برخورداری از فناوری تشخیص چهره و لبخند در کنار دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی و فلاش یک مجموعه کامل را برای ثبت لحظات و تصاویر مورد علاقتان، به ارمغان می‌آورد.

او درباره سایر مشخصات این گوشی یادآور شد: این محصول به همراه باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری برنامه‌‌های چند رسانه‌ای متفاوت از قبیل Wav، MP۳، OGG، MIDI، ۳GP، MKV، MP۴ و فایل‌های PDF را دارا است و در کنار قابلیت استفاده از دوسیم کارت به طور همزمان، شبکه‌های تلفن همراه، GPS، Wi - Fi، بلوتوثنسخه ۴، درگاه میکرو USB ۲.۰ را پشتیبانی می‌کند.

سعیدی نمایشگر ۴.۶۶ اینچ با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ به همراه قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را از دیگر مشخصه‌های این گوشی تلفن همراه نام برد و در آخر نیز پردازشگر چهار هسته‌ای با فرکانس هر هسته ۱.۳ گیگاهرتز را از نقاط قوت این گوشی هوشمند برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز