خبرگزاری کار ایران

برای حمایت از نیازمندان و ایجاد اشتغال؛

موسسه خیریه «بهزیست یاران خوزستان» در شوشتر راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۰۷

موسسه بهزیست یاران خوزستان در نظر دارد با اجرای برخی از طرح‌های در حال بررسی، با حمایت دولت نسبت به ایجاد اشتغال و کارگاه‌های تولیدی برای زنان سرپرست خانواده و به ویژه معتادان بهبود یافته شوشتر، گامی در رفع معضل اشتغال آنان بردارد.

مدیرعامل موسسه خیریه «بهزیست یاران خوزستان» در شوشتر گفت: این موسسه در زمینه‌های فرهنگی، پیشگیری، حمایتی، آموزشی و تحت حمایت سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، سید نورعلی میرابراهیمی افزود: حمایت از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این موسسه، به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تشکیل کلاس‌های آموزشی در مناطق محروم و آسیب دیده و معرفی برخی از فرزندان این خانواده‌های مددجو برای اشتغال از جمله فعالیت‌های موسسه خیریه بهزیست یاران خوزستان است.

او خاطرنشان کرد: موسسه بهزیست یاران خوزستان در نظر دارد با اجرای برخی از طرح‌های در حال بررسی، با حمایت دولت نسبت به ایجاد اشتغال و کارگاه‌های تولیدی برای زنان سرپرست خانواده و به ویژه معتادان بهبود یافته شوشتر، گامی در رفع معضل اشتغال آنان بردارد.

میرابراهیمی تصریح کرد: نحوه پذیرش مددجو از طریق ادارات، ارگان‌ها و مطلعین به این موسسه و انجام تحقیقات لازم از طرف همکاران واحد مشارکت‌های موسسه بهزیست یاران خوزستان صورت می‌گیرد و این موسسه نسبت به حمایت از نیازمندان اقدام می‌کند.

لازم به ذکر است که موسسه خیریه بهزیست یاران خوزستان واقع در شوشتر، خیابان شریعتی شرقی، نبش مسجد شیخ علی، روبروی خیابان عبدالله بانو به شماره تلفن ۰۶۱۲۶۲۲۷۲۳۳ مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز