خبرگزاری کار ایران

ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در هندیجان تشکیل شد

کد خبر : ۲۰۸۵۸۹

موضوع و هدف ستاد صیانت، ادارات شهرستان، کارکنان و خانواده های آنان می باشد و شامل کلیه ادارات می شود.

دبیر ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان هندیجان گفت: ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در شهرستان هندیجان با حضور مدیران و کارشناسان ادارات تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، اعظم شنبدی افزود: اولین جلسه ستاد، جهت آشنایی با ستاد صیانت اختصاص دارد و دستورالعمل های ارسال شده به مدیران باید مطالعه شود، زیرا این موضوع مهم و قابل بررسی است و حضور کلیه مسئولین ادارات الزامی می باشد و هر کارشناسی که در جلسه حضور دارد به عنوان رابط اداره خود معرفی می گردد و کارهای ستاد صیانت را انجام می دهد.
شنبدی اظهار داشت: موضوع و هدف ستاد صیانت، ادارات شهرستان، کارکنان و خانواده های آنان می باشد و شامل کلیه ادارات می شود.
کارشناس امور اجتماعی فرمانداری هندیجان بیان کرد: اداراتی که دارای ۱۴ پرسنل به بالا هستند باید ستاد را در اداره خود تشکیل دهند و سریعاً این ستاد طبق دستورالعمل هایی که به آنان داده شده گزارش های خود را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.
اعظم شنبدی خاطر نشان کرد: اداراتی که ۴ یا ۷ پرسنل دارند باید تا پایان هفته به ما اعلام بکنند که از چه تاریخی ستاد خود را تشکیل می دهند و دبیر ستاد خود را معرفی و در جلسه بعدی حضور داشته باشند.
وی عنوان کرد: ستاد صیانت هر اداره، باید هر ماه یکبار تشکیل جلسه بدهد و به بررسی مشکلات و قوانین آن اداره بپردازند و مدیران موظف هستند که گزارشی از کار خود به دبیر خانه ستاد ارائه دهند. کارشناس ستاد، ۶ جلسه تا پایان سال باید تشکیل بدهد، و دو جلسه آن را می تواند به اختیار از فرماندار دعوت کند تا در جلسات شرکت کرده و از نزدیک مشکلات و معضلات مطرح گردد.
دبیر ستاد صیانت شهرستان هندیجان تأکید کرد: در این ستاد می توان مسائل و مشکلات اداره و خانواده های کارکنان آن اداره و حتی ارباب رجوع هایی که به آنها مراجعه می کنند را پیگیری کنند.
شنبدی افزود: ادارات برتر به استان جهت تشویق معرفی می شوند.
وی همچنین گفت: مسابقه کتابخوانی را به همه ادارات، شرکت های خصوصی، نهاد ها و ارگان ها ابلاغ کردیم ولی متأسفانه هیچ یک برای شرکت در مسابقه، اسامی کارکنان خود را اعلام نکرده و تنها تعداد شرکت کننده از شهرستان هندیجان ۱۲ نفر بود که طبق آمار، کمترین و پایین ترین نفرات حاضر را در بین شهرستان ها داشتیم.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز