خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان خبر داد:

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در دفتر امام جمعه هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۹

با برگزاری جشن‌های سرور و شادی با حضور مردم هندیجان، این اعیاد در دفتر امام جمعه گرامی داشته شد.

امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: به مناسبت فر ارسیدن ماه مبارک شعبان و ایام پر خیر و برکت، اعیاد این ماه خجسته در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام علی شمیل پور در ادامه افزود: ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفظل العباس(ع) و امام سجاد(ع) را به همه امت اسلامی و مسلمانان تبریک می گویم و با برگزاری جشن‌های سرور و شادی با حضور مردم شهرستان این اعیاد را در دفتر امام جمعه گرامی داشتیم.

امام جمعه شهرستان هندیجان بیان داشت: اعیاد شعبانیه بالحمدالله به انحو حسن برگزار شد و در روز پاسدار و جانباز به نیابت از سوی مقام معظم رهبری از سه خانواده جانباز سر کشی شد. همچنین روز پاسدار از خانواده های پاسدار نیروی دریایی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان دیدار به عمل آمد.

شمیل پور افزود: روز جوان را که سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) است تبریک گفت و تأکید کرد: در این روز مراسمی در دفتر امام جمعه برگزار خواهد شد و همچنین در نیمه شعبان به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت(عج) مراسم باشکوهی با شرکت همه هیئت ها و حضور خیل عاشقان مردمی در مسجد جامع برگزار خواهد گردید و از مردم عزیز که دوستدار اهل بیت(ع) می باشند دعوت بعمل می آید تا با حضوری بیاد ماندنی دعای تعجیل آقا را با هم دیگر زمزمه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز