خبرگزاری کار ایران

در کمتر از ۲ ماه؛

بخش رغیوه شهرستان هفتکل صاحب مرکز خرید گندم شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۸۰

کشاورزان بخش رغیوه توانستند محصول گندم خود را پس از برداشت در این مرکز تخلیه کنند و ظرف کوتاه ترین مدت وجه گندم آنها به شماره حساب بانکیشان واریز گردید.

با توجه به تولید حدود ۷۰ درصد از گندم شهرستان هفتکل(تقریبا ۱۴ هزار تن) و عدم وجود مرکز خرید گندم در بخش کمتر برخوردار رغیوه و تحمیل مواردی همچون بعد مسافت و کرایه های سنگین تا دیگر مراکز خرید گندم بر کشاورزان، فرماندار شهرستان در اسفند ماه ۹۲ اقدام به تشکیل کارگروه کشاورزی ویژه احداثپروژه جهادی مرکز خرید گندم در این بخش نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شهرستان هفتکل، پروژه جهادی - عمرانی راه اندازی مرکز خرید گندم رغیوه با مساحت تقریبی ۸ هزار متر مربع توسط شرکت تعاونی روستایی با همکاری دفتر فنی فرمانداری و سایر ادارات شهرستان هفتکل از اوایل اسفند ماه ۹۲ آغاز گردید و طی مدت زمان کمتر از ۲ ماه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ با گنجایش ۴۰۰۰ تن آماده بهره برداری و ارائه خدمات شبانه روزی به کشاورزان و مردم عزیز بخش رغیوه گردید.

بدین ترتیب کشاورزان بخش رغیوه توانستند محصول گندم خود را پس از برداشت در این مرکز تخلیه کنند و ظرف کوتاه ترین مدت وجه گندم آنها به شماره حساب بانکیشان واریز گردید.

شایان ذکر است این پروژه با حمایت و مدیریت بیرانوند فرماندار شهرستان هفتکل و مشارکت دفتر فنی فرمانداری، ریاست تعاون روستایی، مدیران ادارات جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آبفا روستایی و سایران کسانی که در اخذ کد مرکز خرید گندم و اجرای مصوبات همکاری داشتند با هدف خدمت رسانی به کشاورزان و مردم شریف بخش رغیوه انجام و موجب خوشحالی و آسایش این قشر زحمت کش گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز