خبرگزاری کار ایران

اولین المپیاد تخصصی smaw دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان به کار خود پایان داد

کد خبر : ۱۷۰۹۴۸

این المپیاد که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در محل شرکت لوله سازی اهواز و با مشارکت مراکز آموزش جامعه اسلامی کارگران، شهدای لوله سازی اهواز، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهواز و دزفول در دو مرحله برگزار شده بود، عصر روز یکشنبه به کار خود پایان داد.

اولین المپیاد تخصصی جوش دانشجویی(smaw) دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، این المپیاد ده برگزیده داشت که سه نفر با کسب رتبه اول تا سوم موفق به دریافت جایزه شدند. این المپیاد که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در محل شرکت لوله سازی اهواز و با مشارکت مراکز آموزش جامعه اسلامی کارگران، شهدای لوله سازی اهواز، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهواز و دزفول در دو مرحله برگزار شده بود، عصر روز یکشنبه به کار خود پایان داد.

مدیر آموزش مرکز آموزش شهدای لوله سازی اهواز در مراسم اختتامیه این المپیاد با اشاره به سخنی از امام حسین(ع) گفت: در خوبی‌ها با هم رقابت کنید و در بهره گرفتن از فرصت‌ها شتاب نمایید و کار نیکى را که در انجامش شتاب نکرده‏‌اید، به حساب نیاورید.

دکتر موسوی افزود: از کسانی که باعثبرگزاری آزمون علمی و کتبی در حوزهٔ جوشکاری شدند، تشکر می‌کنم، چرا که این اولین بار است که به این موضوع توجه شده است. وی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در المپیاد گفت: به نکات ایمنی و فنی که مربیان بر آن‌ها تاکید دارند، توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید در رقابتی سالم، رتبهٔ خوبی را کسب نمایید.

همچنین دبیر برگزاری المپیاد جوش دانشجویی در استان نیز گفت: این المپیاد مقدمه‌ای برای المپیاد‌هایی است که در سطح ملی برگزار می‌شود.

حبیب جاوی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان داوطلب است که چنین المپیاد‌هایی را در سطح ملی برگزار کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری المپیاد جوش در استان گفت: حداقل ۳۰ ساعت کار کار‌شناسی و برنامه ریزی انجام شده تا بتوانیم در این سطح آن را برگزار کنیم.

جاوی هدف برگزاری این المپیاد را اجرایی شدن دانش و مهارت در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عنوان کرد و افزود: دانش و مهارت باید در کنار هم باشند تا بتوان نیروز متخصص را تربیت کرد و به نیاز جامعه پاسخ گفت.

قابل ذکر است که نفر اول این المپیاد سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم نیم سکه بهار آزادی و نفر سوم ربع سکه بهار آزادی اهدا شد و از نفرات چهارم تا دهم نیز تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز