خبرگزاری کار ایران

فرماندار شادگان:

وضعیت فاضلاب شادگان بهبود یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۶۸۸

مشکل فاضلاب در شهرستان شادگان بطو کامل مرتفع نشده اما روند اجرای کار و شواهد موجود بیانگر عزم راسخ آبفای استان بمنظور حل کامل مشکلات این حوزه است.

فرماندار شادگان گفت: با حمایتهای استانی و اقدامات بسیار خوب صورت گرفته، وضعیت فاضلاب شادگان نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالزهرا سنواتی روند اصلاح مشکل فاضلاب شادگان را رو به پیشرفت خواند و ضمن قدردانی از اصلاحات انجام شده در زمینه مشکل فاضلاب شادگان خاطر نشان ساخت: مشکل فاضلاب در شهرستان شادگان بطو کامل مرتفع نشده اما روند اجرای کار و شواهد موجود بیانگر عزم راسخ آبفای استان بمنظور حل کامل مشکلات این حوزه است.
وی در ادامه از شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب شادگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اداره آبفا شادگان بمنظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان با کمک بخش خصوصی ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را شستشو و لایروبی می کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شادگان در خاتمه از اظهار نظرهای غیرکارشناسی و خلاف واقع برخی از مسئولین شهری انتقاد کرد و افزود: حل مشکلات شادگان نیازمند همدلی و عزم همکانی است لذا انتظار می رود همه مسئولین شهری و دستگاهها در حل مشکلات شادگان بخصوص مشکل فاضلاب که یکی از اساسی ترین زیرساختهای شهری به حساب می رود همکاری لازم را با متولیان امر بنمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز