خبرگزاری کار ایران

جهت ساماندهی وضعیت گردشگری برگزار شد؛

نشست مدیریت گردشگری آبشار شوی در دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۸۶

این نشست با حضور رؤسای ادارات میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی، مرکز اورژانس، بخشداری شهیون و تشکل های محیط زیستی آوان سبز و انجمن کوهنوردان برگزار شد.

نشست مدیریت گردشگری و حفاظت از آبشار شوی در دزفول با حضور فرماندار ویژه این شهرستان و رؤسای ادارات مرتبط در محل فرمانداری دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست آصفی فرماندار ویژه دزفول گفت: آبشار شوی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کشور است که باید همه ادارات با همکاری لازم و با استفاده از توان موجود جهت ساماندهی وضعیت گردشگری و همچنین حفاظت از این اثر ارزشمند تلاش نمایند.

در ادامه فرهاد قلی‌نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با اشاره به تنوع زیستی و طبیعت بکر شمال خوزستان گفت: آبشار شوی به عنوان اثر پیشنهادی طبیعی ملی ایران، زیستگاه اصلی گونه آندمیک و در خطر انقراض سمندر امپراطور است که نیازمند مدیریت گردشگری و حفاظت در راستای جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست دارد.

در ادامه، نشست رؤسای ادارات میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی، مرکز اورژانس دزفول، بخشداری شهیون و تشکل‌های محیط زیستی آوان سبز و انجمن کوهنوردان، نظرات خود را پیرامون گردشگری و حفاظت از آبشار شوی ارائه و در پایان مقرر شد که طرح گردشگری آبشار شوی از سوی اداره میراثفرهنگی و گردشگری و طرح حفاظت از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در سه ماهه آینده به اجرا درآمده و هماهنگی لازم جهت بررسی هر چه بیشتر آبشار شوی بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز