خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان خوزستان:

ثبت نام هدفمندی یارانه ها توسط پست انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۳۷

جهت خدمات رسانی گسترده و فراگیر در این طرح پنجاه گروه سیار توسط این اداره کل آماده سازی شده است.

ایلنا: مدیر کل پست خوزستان گفت: ثبت نام طرح هدفمندی یارانه های نقدی توسط گروه های سیار پست، دفاتر پستی شهری و روستایی استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران حموله با بیان این مطلب افزود: براساس توافقات به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه ها تمامی دفاتر پستی شهری و دفاتر ICT روستایی استان و همچنین گروه های سیار پست استان از بیستم تا پایان فروردین ماه سالجاری مسئولیت ارائه خدمات به متقاضیان ثبت نام طرح هدفمندی یارانه ها را به عهده دارند.

مدیرکل پست استان خوزستان اظهار داشت: گروه های سیار اداره کل پست استان خوزستان به روستاهای استان که فاقد اینترنت و دفتر ICT روستایی است اعزام می شوند تا با توزیع فرم های مربوطه میان سرپرستان خانوارها و جمع آوری فرم های تکمیل شده، ثبت نام آنان را در سامانه مربوطه تکمیل کنند.

وی اضافه کرد: جهت خدمات رسانی گسترده و فراگیر در این طرح پنجاه گروه سیار توسط این اداره کل آماده سازی شده است که با آغاز طرح به روستاها اعزام شده و توزیع و جمع آوری فرم ها و در نهایت ثبت اینترنتی اطلاعات را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز