خبرگزاری کار ایران

به دلیل ایجاد فرو رفتگی در برخی نقاط این جاده رخ داد؛

واژگونی دو خودرو در جاده ماهشهر به امیدیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۰۸

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر: پس از وقوع این حوادث، ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری ماهشهر، شرکت نفت و پیمانکار مربوطه تشکیل شد و مقرر شد که به منظور جلوگیری از حوادثدیگر، پیمانکار جانبی جهت رفع نواقص موجود به کار گرفته شود.

ایلنا: جاده ماهشهر به امیدیه در برخی نقاط دچار نشست و فرورفتگی شده و تاکنون دو خودرو در این محور واژگون شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر از تشکیل ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ماهشهر در این خصوص خبر داد و افزود: جاده ماهشهر به امیدیه که از طرح‌های مهر در دولت قبل بوده، توسط شرکت مناطق نفت خیز جنوب و پیمانکار طرف قرارداد این شرکت در حال ساخت است.

رحیم عتیقی گفت: تردد در این جاده بعد از آسفالت ریزی مرحله دوم و قبل از انجام آسفالت مرحله سوم در بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که متأسفانه با گذشت کمتر از یکماه به دلیل نشست و فرورفتگی جاده در برخی نقاط، شاهد واژگونی دو خودرو در این مسیر بودیم.

عتیقی ادامه داد: پس از وقوع این حوادث، ستاد بحران با حضور سرپرست فرمانداری ماهشهر، شرکت نفت و پیمانکار مربوطه تشکیل شد و مقرر شد که به منظور جلوگیری از حوادثدیگر، پیمانکار جانبی جهت رفع نواقص موجود به کار گرفته شود.

مدیر اداره مسکن و شهرسازی ماهشهر در خصوص نظارت آن سازمان بر عملیات ساخت و ساز جاده مذکور گفت: نظارت این کار بر عهده شرکت مناطق نفت خیز جنوب بوده است و این سازمان هیچگونه دخالتی در عملیات ساخت این جاده تا کنون نداشته است.

عتیقی اضافه کرد: پس از وقوع این حوادث، حدود ۱۰۰ تن آسفالت از شهرداری امیدیه تهیه شد و نقاط حادثه خیز، موقتآ بازسازی شد که خوشبختانه غیر از آن دو حادثه، حوادثدیگری تا کنون در این مسیر نداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز