خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد؛

راه‌اندازی گشت‌های ویژه جهت رفاه مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۲۹

رئیس کل دادگستری خوزستان در نشست تعاملی با فرماندهی انتظامی استان بر استفاده از ابزارهای الکترونیک در جهت تسهیل ارائه خدمات به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان، علی دهقانی در این نشست که با حضور دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران دو نهاد برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط کنونی و هوشمندسازی فرایندها در سطح جامعه، باید خدمات حمایتی، انتظامی و قضایی نیز از طریق سامانه‌های الکترونیک مدیریت شود، افزود: نتیجه این امر منجر به رضایت‌مندی مردم و کاهش زمان رسیدگی‌ها می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان یکی دیگر از مزایای هوشمندسازی فرایندها را حذف کاغذ از بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: هرچه به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم نظم، دقت و بازخورد سریعتری نسبت به موضوعات خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور مسافران در ایام نوروز در استان خوزستان ، افزود: باید در کنار کارهای قضایی همچون عدم اعطای مرخصی و ارفاقات به زندانیان شرور و خطرناک، باید گشت‌های ویژه نیز بصورت مداوم فعال گردیده تا از جان و مال مردم به خوبی حفاظت و حراست شود.

علی دهقانی گفت: با توجه به تقارن ماه‌رمبارک مضان با عید نوروز و مسافر پذیر بودن استان در این ایام توجه به امنیت شهروندان نگاه ویژه‌تری را می‌طلبد و ضمن توجه به ایست های بازرسی های مبادی ورودی، گشت‌های سیار و همچنین امنیت محله محور نیز تقویت شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استقرار صلح یاران با همکاری معاونت توسعه حل اختلاف در فراجا، گفت: در کلانتری و مراجع انتظامی در راستای صلح و سازش و کاهش ورود پرونده‌ها به دادسراها کمیته حل اختلاف راه‌اندازی می‌شود.

در این دیدار دادستان مرکز استان نیز با اشاره به همزمان بودن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان خواستار رعایت مباحث اخلاقی در جشنواره‌ها و مراسمات گروهی شد.

در این نشست، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمات و همکاری‌های فی مابین گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده کلیه خدمات و مکاتبات فراجا با دادگستری های سراسر استان بصورت ۱۰۰ درصد الکترونیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز