خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

لزوم همکاری اداره کل نوسازی مدارس خوزستان با خیرین مدرسه‌ساز/ مدیرکل نوسازی: در جریان نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۳۸

یک شهروند بندر امام خمینی «ره» از عدم همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با خیرین مدرسه ساز انتقاد کرد.

احمد راشدی، در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: مدت‌ها است که خارج از روال عادی، با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام و به شیوه‌ای کاملا مردمی جهت رفع پاره‌ای از کمبودها و مشکلات بندر امام توانسته‌ایم حمایت برخی از شرکت‌های موجود در منطقه را به دست آوریم.

وی ادامه داد: اخیرا با شورای شهر موضوع ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه در بندر امام را در میان گذاشتیم، درخواستِ مکتوب گرفتیم و یکی از شرکت‌های منطقه را متقاعد کردیم که در این کار خیر مشارکت کند.

راشدی افزود: شرکت مذکور با این درخواست موافقت کرد مشروط به اینکه طبق روال آن شرکت، پیمانکار را خودشان تعیین کنند تا زیر نظر اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان، مدرسه مذکور ساخته شود.

این شهروند افزود: متاسفانه به رغم تماس‌های مکرر با مسئولان مربوطه در استان، این عزیزان خواهان تعیین پیمانکار توسط نهاد خود هستند و حاضر به همکاری با شرکت خیٌر مذکور نیستند. هرچند خان محمدی رئیس سازمان نوسازی کشور به ما گفته است که «تعیین پیمانکار توسط خیٌر از نظر ما ایرادی ندارد»، ولی فعلا در استان با عدم همکاری روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ما با فرض اینکه مسئولان مشغله کاری زیادی دارند، خود، آستین همت بالا زده‌ایم و با حمایت برخی از دلسوزان واقعی منطقه سعی در رفع کاستی‌های موجود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی داریم که متاسفانه، در پاره‌ای مواقع با اینگونه کارشکنی‌ها برخورد می‌کنیم.

در همین رابطه، خبرنگار ایلنا با محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تماس گرفت، وی گفت: در جریان موضوع نیستم و در صورت اتخاذ چنین تصمیمی می‌بایست شرکت مذکور با این اداره کل هماهنگ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز