خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس فوتبال:

این همه هجمه به باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان شایسته نیست/لزوم تشکیل کارگروه تخصصی از میان پیشکسوتان فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۲۹

یکی از کارشناسان فوتبال خوزستان، گفت: وجود اینهمه رفتار خصمانه، بهانه تراشی و مقصر دانستن هر کدام از ارکان باشگاه فولاد، از انتقاد سازنده گذشته و شائبه سهم‌خواهی برخی افراد را ایجاد کرده است.

رسول عیودی در انتقاد به هجمه گسترده برخی افراد به باشگاه فولاد خوزستان، به خبرنگار ایلنا، گفت: متاسفانه هر روز در فضای مجازی مطالبی را شاهدیم که جز تخریب و خودزنی جامعه فوتبال خوزستان بر پیکره خود نیست.

وی ادامه داد: آیا شرایط تیم‌های خوزستان به گونه‌ای هست که باید با تیشه به جان آن افتاد و اندک رمق باقی مانده را با دستان خود فشرد و به سوی نابودی و سقوط سوق دهیم؟

عیودی با انتقاد از فضای موجود، بیان داشت: هر روز یکی از  زحمت‌کشان فولاد خوزستان در سیبل حملات متعدد قرار می‌گیرند و به بهانه‌های مختلف آنها را تخریب می‌کنند، مدیران بومی و زحمتکشی از جمله حبیب الله رضایی، دباغی زاده، سجاد مهدی پور و دیگر زحمتکشان باشگاه که تنها دغدغه آنها به نتیجه رسیدن تلاش استعدادهای ناب آکادمی و شکوفایی مجدد فوتبال خوزستان و کشور می باشد. در حالیکه ما اینروزها شاهد استفاده و بکارگیری استعدادهای درخشان آکادمی در تیم بزرگسالان هستیم که در صورت استمرار این رویه و کسب تجربه و اعتماد به نفس بازیکن‌های جوان می‌توانیم شاهد روزهای طلایی فوتبال فولاد خوزستان باشیم که البته نیازمند حمایت و صبر است، این هجمه‌ها برای چیست؟

این کارشناس فوتبال، بیان کرد: آیا زمان آن نرسیده که به جای سهم‌خواهی و تخریب یکدیگر از الگوی اجتماعی دیگری پیروی کنیم و مسیر حرکت و پیشروی را پر از مانع و چالش نکنیم و با حمایت و همفکری برای برون رفت از بن بست هم قسم شویم؟

عیودی، با دعوت از پیشکسوتان و فعالان فوتبال استان به حفظ وحدت، گفت: امیدواریم با اتحاد، همدلی و همفکری جامعه فوتبال استان شاهد برون‌رفت تیم‌های خوزستانی از چالش‌های پیش آمده باشیم و دوباره روزهای خوش فوتبال استان با قهرمانی و حضور بازیکن‌های خوزستانی در تیم ملی و درخشش آنها در آسیا و جهان باشیم.

وی در پایان برای اعتمادسازی در میان هواداران و دلسوزان فوتبال خوزستان و فولاد، خواهان تشکیل یک کارگروه تخصصی از پیشکسوتان با دانش استان که مقبولیت عامه دارند را شد.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز