خبرگزاری کار ایران

قاضی قلابی در خوزستان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۷۳

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک کارچاق کن، از مالباختگان خواست تا درصورت شکایت از این فرد به دادگستری مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، حسن مرادی گفت: واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، موفق به دستگیری فردی شد که با معرفی خود به عنوان قاضی، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از اصحاب پرونده می‌کرد.

وی افزود: متهم، کارشناس سابق دادگستری بوده و به‌علت تخلفات، پروانه کارشناسی وی لغو شده بود.

معاون قضایی دادگستری خوزستان ادامه داد: وی به اتهام کلاهبرداری، کارچاق کنی، جعل عنوان، غصب عنوان، جعل اسناد و اوراق قضایی و حمل و نگهداری شوکر و افشانه دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شد.

مرادی گفت: متهم با ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به نام قاضی دادگستری و با نام مستعار دکتر و سید اقدام به کلاهبرداری و فریب عموم نموده و از آنجایی که دارای تحصیلات حقوقی و تجریه در سمت کارشناس سابق دادگستری بوده، مردم به وی اعتماد می‌کردند.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان افزود: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری مطالبات و شکایات خود در خصوص فرد مذکور به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان یا دادسرای اهواز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز