خبرگزاری کار ایران

کارشناس فوتبال خوزستان اعلام کرد:

لزوم پایان دادن به کابوس فولاد آرنا/ضعف مدیریت باشگاه فولاد دلیل تشنج در سکو‌های داغ اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۷۵

کارشناس مطرح فوتبال خوزستان معتقد است که ضعف مدیریت باشگاه بزرگ فولاد باعث ایجاد تشنج بی‌سابقه میان هواداران این تیم محبوب شده است.

امین یزدانی در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: مشکل اصلی و اساسی و کلیدیِ چند سال اخیر فولاد خوزستان را باید در مدیریت آن جستجو کرد. ضعف مفرط مدیریت فولاد بلای جان این تیم شده تا جایی که خواب را از هواداران گرفته است.

وقتی در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که تنها عشق به فوتبال شما را زنده نگه داشته است، نباید اینگونه چوب حراج بر رویا‌ها و آرزو‌های هواداران زد.

بازیکن اسبق تیم منتخب فوتبال خوزستان خطاب به مدیریت باشگاه فولاد، گفت: عزیزان! اگر به آینده این باشگاه علاقه دارید، حرف هواداران را متوجه شوید و تن به تغییر در کادر مربی‌گری تیم بدهید.

با چنین شرایطی که بر باشگاه حاکم است، این کِشتی طوفان‌زده در دریای متلاطمی که خود برای باشگاه ایجاد کرده‌اید، به صخره‌ای بزرگ خواهد خورد و اگر ناخدای حاذقی پیدا نشود، در قعر اقیانوس غرق خواهد شد و تاوانش را هوادارانی خواهند داد که در بدترین شرایط ممکن همواره حامی و پشتیبان تیم بودند.

یزدانی مشکلات باشگاه فولاد را فراتر از کادر فنی دانست و بیان نمود: به نظرم مدیریت فولاد را باید شخم زد و بذر جدیدی در آنجا کاشت تا نتیجه و ثمره‌اش را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.تصمیمات کاملاً اشتباه و یکسو نگری و عدم پذیرش انتقاد منصفانه با ارائه راهکار از سوی کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان از سوی مدیریت ضعیف و فرسوده فولاد، سبب شد کار این مدرن‌ترین باشگاه کشور به جایی کشیده شود که به سادگی نتوان فرصت‌های از دست رفته را جبران نمود.

وی گفت: منصوریان معلول مشکلاتی است که علت اساسی آنرا باید در تصمیمات غلط مدیریت فولاد ردیابی کرد. دیگر زمان آن رسیده است که هم هیئت مدیره و هم مدیرعامل منصوب آن‌ها باید راه را برای افراد شایسته، لایق، متخصص و آشنا به فرهنگ و فضای فوتبال خوزستان هموار کنند تا این باشگاه مجدداً به سال‌های درخشانش بازگردد.

این تحلیلگر فوتبال بیان نمود: در بیشتر کشور‌های صاحب فوتبال برای اعتراض به مدیران باشگاه، دستمال سفید را بعنوان مخالفت با تصمیمات مدیریت یا حتی داوری در ورزشگاه‌ها بالا می‌برند و باشگاه نیز تمام سعی خود را می‌کند تا بدرستی بهترین تصمیم را بگیرد، اما اینجا مردم از روی ناچاری، "حیا کن، ر‌ها کن" را از روی سکو‌ها می‌خواهند به گوش مدیران برسانند که در اکثر مواقع گوش‌ها خیلی دیر این فریاد‌ها را می‌شنوند. البته لازم است که با فرهنگ‌سازی درست، نحوه بیان اعتراض را نیز اصلاح کنیم.

یزدانی بیان داشت: اگر فولاد مدیریت با تجربه‌ای می‌داشت، می‌بایست پیش از شروع فصل جاری نسبت به جذب مربی مطرح خارجی که خواست هواداران این تیم، پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال بود، اقدام می‌کرد تا اکنون شاهد فروپاشی تیمی نباشیم که چشم و چراغ فوتبال خوزستان نامیده می‌شود.

یزدانی در پایان گفت:‌ امیدوارم مدیران شرکت و باشگاه فولاد مروری بر وضعیت استقلال تهران در آخرین روز‌های حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آن تیم داشته باشند تا شاهد تکرار آن حوادث در فولاد نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز