خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

این فولاد آب دیده نیست/شکست تحقیرآمیز شاگردان منصوریان در سیرجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۴۲

تیم فوتبال فولاد خوزستان که مدت ها است نتوانسته رضایت هواداران خود را جلب کند، فصل جدید را با شکستی سنگین آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اختلاف سلیقه در انتخاب سرمربی فولاد حدود سه فصل است که مناقشاتی را میان هواداران و مدیران این باشگاه حرفه‌ای به وجود آورده است.

عدم رضایت از عملکرد جواد نکونام در دو فصل قبل، ابهام در عدم همکاری برخی بازیکنان با عبدالله ویسی (جانشین نکونام)، اعتراض به بازگشت دوباره نکونام و نهایتاً مخالفت با جانشینی علیرضا منصوریان از اواخر فصل گذشته، فضای فوتبالی و سکو‌های فولاد آرنا را متشنج کرده بود.

مدیران این باشگاه متمول، علیرغم تمایل هواداران این تیم به یک سرمربی مطرح خارجی، مجدداً برای فصل جاری سکان هدایت تیمشان را به منصوریانی سپردند که مورد استقبال هواداران قرار نگرفته بود.

این مربی، ‌امشب و در روز نخست لیگ برتر در سیرجان با یک نمایش ضعیف و بدون برنامه، مقابل میزبان خود گل گلهر با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا هفته آینده در خانه و مقابل هواداران پرشور قرمز‌های اهواز، روز سختی را سپری کنند.

فولاد در بازی‌ امشب، سه بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشت.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز