خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر خوزستان روز کارگر و معلم را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۶۶

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر خوزستان در پیامی روز کارگر و معلم را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خدامرادی رئیس دانشگاه علمی کاربردی مرکز آموزش خانه کارگر خوزستان در پیام‌های جداگانه روز کارگر و معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

مثل خورشید همیشه آسمانت روشن می‌کند، مثل ماه همیشه تاریکی را از بین می برد، کار سخت کارگران است که همیشه غیر ممکن را ممکن می‌کند.

برای بیان ارزشمندی و ادای احترام و قدردانی از جایگاه و منزلت کار و کارگر همین بس که پیامبر گرامی اسلام (ص) بر دستان پینه بسته کارگری بوسه زد و فرمود: این دستی است که آتش دوزخ به آن نمی‌رسد.

روز جهانی کارگر، روز ادای احترام به کار و تلاش و زحمت و مشقت است. روز احترام به دستان پینه بسته‌ای است که توسعه و پیشرفت جامعه را باعث شده و رفاه و آسایش را به جامعه هدیه می‌دهند.

اینجانب ضمن احترام به مقام و جایگاه کارگر یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به کارگران پر توان و تلاشگر ایران زمین تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی سلامتی و تندرستی برای کارگران عزیز را ا خداوند متعال خواستارم.

خدامرادی همچنین در پیامی دیگر روز معلم را تبریک گفت:

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاک باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری یادآور جایگاه والای علم و معرفت، مقام والای استاد در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پر افتخار این سرزمین در حریم مقدس دانشگاه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیدند.

پیشرفت‌های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح اساتید از طریق کشف و پرورش استعدادهای بالقوه هر جامعه است؛ در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور دانشگاهیان بیش از پیش از مدیران، سیاستمداران و مسئولان رسالت خطیر راهبری و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آن را بر عهده دارند.

اینجانب این روز نیک را به همه معلمان و اساتید و همکاران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان توفیقات روز افزون، توان با عزت و سربلندی را برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز