خبرگزاری کار ایران

در خوزستان؛

چهار واحد قصابی متخلف در شهرستان لالی پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۹۷

سرپرست اداره دامپزشکی لالی، گفت: با شکایت اداره دامپزشکی و دستور مقام قضایی چهار واحد قصابی متخلف که اقدام به کشتار غیرمجاز دام در این شهرستان کرده بودند، پلمب شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، عظیم کریمی دزفولی افزود: پیرو بازدیدهای کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام، چهار واحد قصابی  که اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بودند با دستور مقام محترم قضایی پلمب شدند.

وی در ادامه گفت: پلمب این واحدهای عرضه به دلیل کشف و ضبط لاشه دام کشتار شده در خارج از کشتارگاه دام و همچنین عدم رعایت موازین شرعی و بهداشتی بوده که قبل از فروش و مصرف توسط بازرسان این اداره کشف، ضبط  و معدوم شد.

سرپرست اداره دامپزشکی لالی با اشاره به این موضوع که کشتار غیر مجاز دام در خارج از محیط کشتارگاه و بدون نظارت بازرسین دامپزشکی مستقر در کشتارگاه طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌شود گفت: بازرسین اداره دامپزشکی با واحدهای متخلفی که اقدام به کشتار غیر مجاز دام و نسبت به عرضه آن اقدام می کنند طبق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به لیبل زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری توجه کنند و از محل‌های مورد تایید اداره دامپزشکی فرآورده خام دامی خود را خریداری کرده و هر گونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت پیگیری گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز