خبرگزاری کار ایران

یک درخواست و سال ها انتظار؛

هندیجان نیازمند مرکز معاینه خودرو/از تردد به شهرهای همجوار خسته شده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۳۰

شهرستان هندیجان یکی از شهرستان‌های مهم استان خوزستان در صیادی و تجاری است و در ایام سال شاهد حضور مسافران و گردشگران بی‌شمار است؛ اما متأسفانه این شهرستان فاقد برخی ادارات مستقل از جمله مرکز معاینه فنی خودرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طبق قانون، خودروهای فاقد معاینه فنی ممنوعیت تردد در شهرها را دارند، در حالی‌ که شهرستان هندیجان فاقد مرکز معاینه فنی خودرو است که این موضوع رانندگان را با مشکل مواجه ساخته است.

از این رو شهروندان هندیجانی برای دریافت کارت معاینه فنی باید به شهرستان‌های هم‌جوار از قبیل بندر ماهشهر، امیدیه و یا مرکز استان خوزستان مراجعه کنند که خطر تصادف جاده‌ای را در پی دارد و علاوه بر این، هزینه  زیادی برای رانندگان به بار می‌آورد.

هندیجان با وجود تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین، از داشتن مرکز معاینه فنی خودرو محروم است و این خود به‌نوعی سبب نارضایتی مردم در حوزه این خدمت تبدیل شده است.

مسئله نبودِ مرکز معاینه فنی در شهرستان خود یک مشکل است و مشکل بعدی، فاصله ۷۵ کیلومتری تا شهرستان ماهشهر و یا امیدیه است که متقاضیان باید این مسیر را برای دریافت برگ مدرک معاینه فنی بپیمایند.

شهروندان هندیجانی در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: این درخواست بارها تکرار شده ولی گوش شنوایی نیست. انتظار داریم مسئولان نسبت به رفع این مشکل و راه اندازی  مرکز معاینه فنی خودرو در این شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز