خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا اعلام شد؛

برخی استادان دانشگاه آزاد اهواز خواستار پرداخت مطالبات خود شدند/ سه سال پرداختی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۹۲

برخی استادان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، واحد سما برادران در تماس با خبرنگار ایلنا از پرداخت نشدن سه ساله مطالبات خود خبرداده و خواستار پرداخت حق‌الزحمه خود شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، تعدادی از استادان  دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، واحد سما برادران در تماس با خبرنگار ایلنا از پرداخت نشدن مطالبات خود در چند ترم اخیر خبردادند.

این مدرسان که تعدادشان بیش از ۹۰ است ، می‌گویند: حدود سه سال (۶ ترم) هیچگونه پرداختی انجام نشده و هر ترم را با وعده دادن به اساتید گذراندند.

آن‌ها ادامه می‌دهند: مطالبات ما از زمان کرونا تاکنون می‌رسد و در آن زمان تورم بسیار پایین‌تر از حد امروز بود ولی با گذشت سه سال هنوز مطالبات ما را با تورم و قیمت ارز بالاتر که ارزش آن را پایین‌تر آورده پرداخت نکرده‌اند.

آن‌ها که از نحوه برخورد با اساتید دانشگاه گلایه دارند، اضافه می‌کنند: مطالبات اساتید مبالغ زیادی نیست؛ در حال حاضر برخی اساتید دیگر کلاسی نگرفته‌اند و آموزش دانشگاه با مشکلاتی روبرو شده است.

این اساتید با بیان اینکه ۲ هفته پیش مطالبات ۲ ترم استادان دانشگاه آزاد اهواز پرداخت ولی مطالبات اساتید واحد سما پرداخت نشد، اظهار کردند: بیمه اساتید پرداخت شده ولی حق‌الزحمه‌ای به آن‌ها پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
مریم گل گل جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز