خبرگزاری کار ایران

عبدی زاده خبر داد:

بخش i. c. u بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۱۲۹۰۳۲

تامین نیروی درمانی و پزشکی برعهده دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان است.

ایلنا - اهواز: رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در حاشیه مراسم افتتاح بخش(c. c. u) این بیمارستان اظهار کرد: براساس درخواستی که از سوی مسئولان این بیمارستان به سازمان تامین اجتماعی فرستاده شده بود و موافقت شورای مرکزی این بخش از سر جمع اعتبارات استانی در بیمارستان ۱۷ شهریور احداثشده است.
به گزارش ایلنا، هدایت الله عبدی‌زاده ادامه داد: ساختمان این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان راه اندازی شد، اما درخصوص اعتبارات خرید دستگاه‌ها و تجهیزات به سبب اینکه سفارش خرید از طریق تهران پیگیری و فرستاده شد اعتباری دقیقی مشخص نشده است.
وی اضافه کرد: به زودی بخش(i. c. u.) و بخش سی. تی. اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور راه اندازی می‌شود.
رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در پاسخ به پرسشی درخصوص به کارگیری پزشکان متخصص در این بیمارستان گفت: تامین نیروی درمانی و پزشکی برعهده دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان است.
وی ادامه داد: ما ردیف‌های در رابطه با استخدام پزشک عمومی و جراح برای شهرستان داریم که با توجه به شرایط منطقه پزشکان کمتری تمایل به ارائه خدمات در شهرستان آبادان هستند.
عبدی‌زاده در پایان گفت: برای اینکه پزشکان متخصص و زبده وارد این منطقه شوند، باید از سوی دانشکده علوم پزشکی تمهیدات خاص و ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز