خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور:

چندین ساختمان دیگر از عبدالباقی در آبادان و خرمشهر وجود دارد/خسارت خانه‌های آسیب دیده و تخریب شده اطراف متروپل پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۸۹

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در آبادان و خرمشهر چندین ساختمان‌ از عبدالباقی وجود دارد که محل خطری هستند، گفت: دولت خسارت خانه‌های اطراف که در آواربرداری تخریب و یا آسیب می‌بینند را پرداخت می‌کند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد مخبر دزفولی امروز جمعه ششم خردادماه، در حاشیه جلسه فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: از وقتی حادثه اتفاق افتاد رئیس جمهور خارج کشور بود که به سرعت سفر خود را تکمیل و مرتب در تماس بوده و دستورات خود را برای بسیج کردن امکانات و رسیدگی به موضوع صادر کرد.

وی افزود: وزیر کشور و امدادگران مجرب پلاسکو اعزام و استاندار نیز در لحظات اول حضور داشته و همه امکانات را بسیج کردند و امید است این کار سخت و پیچیده هرچه سریعتر به پایان برسد؛ وقتی جان انسان‌ها در میان باشد باید با دقت کار انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: مسئله مهمی که وجود دارد فساد گسترده بین سازنده، پیمانکار، مالک و دستگاه‌هایی که مجوز صادر کردند بوده که باید به سرعت رسیدگی و مجازات بازدارنده اعمال شود.

مخبر بیان کرد: باید به شکلی عمل کنیم که اینگونه اتفاق ها تکرار نشود؛ کمااینکه در آبادان و خرمشهر از عبدالباقی چندین ساختمان‌ وجود دارد که محل خطر هستند و باید بررسی شوند.

وی با بیان اینکه با عاملین این حادثه باید با جدیت برخورد شود، ادامه داد: دولت ۲ مورد را در اولویت قرار داده که این حادثه را به اتمام برساند و به وضعیت خانواده‌های جانباختگان رسیدگی کند.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: دولت خسارت خانه‌های اطراف که برای آواربرداری تخریب یا آسیب می‌بینند را پرداخت می‌کند.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز