خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه متروپل آبادان صادر شد؛

پیام تسلیت خانه کارگر استان خوزستان/خواهان برخورد قانونی با مقصران و مسببان حادثه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۳۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان در پی حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در پیام قربان درویشی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در پی حادثه دلخراش و غمبار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به جان‌باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان، شهروندان و کارگران عزیز شهر آبادان و شهرهای هم‌جوار شده است، همگان را در غم و اندوه فرو برده و موجب تألم و تأثر بسیار شده است.

خانه کارگر استان خوزستان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و آرزوی شفای عاجل و سلامتی برای مصدومان این حادثه غمبار, از خداوند متعال صبر و سلامتی برای بازماندگان خواستاریم. 

حضور و همبستگی پرشور و غیرتمند مردم آبادان در امر کمک‌رسانی به مصدومان به‌صورت خودجوش در کنار نیروهای امدادی در طی سه روز گذشته قابل تقدیر و  قدردانی فراوان است. متأسفانه آنچه مسلم هست این ضایعه اسف‌بار حاصل ناکارآمدی در ساختار مدیریتی و نظارتی در ابعاد ملی، استانی و عدم مدیریت واحد منطقه ای است؛ لذا از ریاست محترم قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ملی، شناسایی و برخورد قانونی و بی ملاحظه با  مقصرین و همه افرادی اجرایی که به‌نوعی در این حادثه کم‌کاری نمودند را خواستاریم.

روح درگذشتگان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز