خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

آمار جانباختگان متروپل به ۱۱ نفر رسید/احتمال وجود افراد دیگری در زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۷۹

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش تعداد جان‌باختگان متروپل آبادان به ۱۱ نفر خبر داد و گفت: حدس می‌زنیم تعداد بیشتری گرفتار باشند و در تلاش هستیم هر چه زودتر به قسمت زیرزمین برسیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمدحسین نامی اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور، گروه‌های امداد و نجات از شهرداری‌های تهران، اصفهان، شیراز و ایلام علاوه بر گروه‌هایی که در خوزستان بودند، در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: تلاش شده که نظمی بر انجام کار حاکم شود و گروه‌های پای کار و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته شده، با نظم خاصی کار را آغاز کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره روند تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل، گفت: تخلیه ساختمان‌های اطراف صورت گرفته است و تمام تلاش بر این است که از کوچه کنار ساختمان، بتوانیم به طبقه زیرزمین برسیم.

نامی در پاسخ به اینکه پیش‌بینی می‌شود چند نفر زیر آوار  باشند؟ عنوان کرد: هنوز نمی‌توان آماری با دقت بالا اعلام کرد زیرا کسی آماری ندارد. حدس می‌زنیم تعدادی در زیرزمین متروپل گرفتار باشند و در تلاش هستیم هر چه زودتر به قسمت زیرزمین برسیم.

این حادثه تا کنون ۱۱ کشته و ۳۲ مصدوم داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز