خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نانوایی‌های بسته و صف‌های شلوغ نان در باغملک/افزایش خرید نان نسبت به قبل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۳۴

صفوف طولانی، بسته بودن برخی از نانوایی‌ها و تغییر در شرایط خرید نان باعث نگرانی و سردرگمی مردم در باغ‌ملک شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، برخی از اهالی شهرستان باغ‌ملک طی تماس با خبرنگار ایلنا از شرایط تازه خرید نان در این شهرستان گله‌مند هستند.

آنها می‌گویند: طی روزهای گذشته با توجه به حواشی به وجود آمده پیرامون گرانی برخی از اقلام، صفوف طولانی مردم برای خرید نان و تعطیلی برخی از نانوایی‌ها باعث شده است تا آنها نتوانند مانند گذشته نان موردنیاز خود را تهیه کنند.

یکی از این افراد گفت: برای خرید نان تا الان به چند نانوایی مراجعه کرده‌ام، هنوز ساعت به هفت نرسیده، نانوایی‌های شهر یا می‌گویند نان نداریم و یا بسته هستند.

در همین خصوص عبدالرضا فاطمی سرپرست شورای غله و آرد و نان باغ‌ملک، می‌گوید: مردم کم حوصله شده‌اند و حاضر نیستند نیم ساعت سر صف بایستند. این تقصیر کیست؟ ما هر روز پایش می‌کنیم و هیچ موردی دال بر کمی نان وجود ندارد.

وی افزود: طی چند روز گذشته با وجود مراقبت‌های ویژه، سه مورد تخلف داشتیم و به‌محض رویت برای آنها تشکیل پرونده داده و موارد مطرح شده را مورد بررسی قرار دادیم و در این مورد با هرگونه اخلال و کم‌کاری برخورد خواهیم کرد.

فاطمی ادامه داد: مردم نسبت به قبل بیشتر نان می‌خرند و همین موضوع یکی از دلایل شلوغی صفوف بوده و این یک جو روانی کاذب است و نیاز است تا مردم با مراعات حال همدیگر و احترام به حقوق مشترک برای کنترل وضع فعلی با همدیگر همکاری کنند.

در همین رابطه یک نانوا به خبرنگار ایلنا گفت: برخی از نانوایی‌ها آرد دولتی را در بازار آزاد تا مرز یک میلیون تومان هم می‌فروشند و همین موضوع یکی از دلایل اخلال در نظم بازار نان می‌تواند باشد.

انتهای پیام/
جعفر احمدی تامرادی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز