خبرگزاری کار ایران

با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛

سه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان شادگان کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۰۲۲

پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شادگان سه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،  این مراسم با حضور جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان، حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری امام جمعه، حدادپور مدیر اداره آموزش و پرورش، عامری رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، منیعات دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان (بنیاد علوی) و جمعی از مسئولین ادارات و فرهنگیان  حضور داشتند.

جمال صالح زاده در این مراسم گفت: در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، عملیات اجرایی احداث  سه پروژه فضای ورزشی دانش‌آموزی در مدارس شهید عبدالصمد آلبوغبیش روستای بوزی، زمین فوتبال ساحلی در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت شهر شادگان و زمین چمن طبیعی مینی فوتبال در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهر دارخوین آغاز شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی واقع در مدرسه شهید عبدالصمد آلبوغبیش روستای بوزی با مشارکت آموزش و پرورش و  نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان و همچنین پروژه‌های زمین فوتبال ساحلی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت و زمین چمن طبیعی مینی فوتبال در اردوگاه فرهنگی تربیتی دارخوین توسط اداره کل آموزش و پرورش استان احداث خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز