خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان خبر داد:

دستگیری یک فرد کاوشگر غیر مجاز اشیاء تاریخی در باغملک

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۵۵۹

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از دستگیری یک فرد خاطی در بازرسی ورودی شهرستان باغملک خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ رامین مکناوی روز شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی باغملک طی یک ایست‌بازرسی در ورودی شهرستان موفق به دستگیری یک فرد خاطی شدند که قصد اقدامات مجرمانه در حوزه استحفاظی این شهرستان را داشت.

او افزود: «مبا تیزهوشی مأموران در جریان توقیف خودروی مشکوک با پلاک انتظامی ماهشهر، ضمن بازرسی، یک دستگاه فلزیاب بدون مجوز کشف و ضبط شد و بلافاصله عوامل پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی به محل اعزام شدند و از نزدیک موضوع را رصد کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی گفت: در بازجویی‌های اولیه، قصد فرد خاطی برای انجام اقدامات مجرمانه در سطح شهرستان محرز شد که بر همین اساس، شکوائیه‌ای از سوی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان باغملک تنظیم شد و از راه مراجع قضایی موضوع در دست پیگیری قرار گرفت.

او اضافه کرد: فرد خاطی به منظور تکمیل روند مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز