خبرگزاری کار ایران

توسط تعزیرات حکومتی؛

گشت‌های ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۷۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از آغاز گشت‌های سیار ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی اظهار داشت: هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گشت‌های سیار این اداره کل در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آغاز شد.

وی گفت: با توجه به نیاز مردم خوب استان به مایحتاج عمومی در این ماه مبارک رؤسای ادارات، شعب و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در کنار بازرسین دستگاه‌های نظارتی در سطح شهر حضور یافته و بر روند تولید و توزیع این مایحتاج نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: با واحدهای صنفی که در ماه مبارک رمضان نرخ سود قانونی را رعایت نکنند و اقدام به گران‌فروشی کنند و همچنین قیمت را در معرض دید مشتری قرار ندهند یا سایر تخلفات تعزیراتی را مرتکب شوند به اشد وجه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

بیرانوندی در پایان با اشاره به این که نظارت بر بازار زولبیا و بامیه، قند و شکر، مرغ و گوشت و حبوبات در رأس گشت‌های سیار می‌باشد، خاطرنشان کرد: از تمام دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه هم اکید درخواست می‌گردد که کار نظارت را جدی‌تر بگیرند و روزانه بازار را مورد پایش و رصد قرار دهند و نتایج به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

ضمنا شعب تعزیرات حکومتی هم در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آماده اعزام به کف بازار در قالب شعب سیار همراه سایر دستگاه‌های نظارتی هستند.

گفتنی است، این گشت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

  سامانه اینترنتی http://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه‌های هم استانی‌های گرامی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز