خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان اعلام کرد:

برگزاری شش تعزیه در آبادان / هنر تاثیرگذاری مناسبی در جامعه ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳۳

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: همزمان با ایام سوگورای سالار شهیدان امام حسین(ع) هنرمندان این اداره شش تعزیه متفاوت برگزار می کنند تا تاثیر مناسبی در جامعه ایجاد نماید.

ایلنا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: همزمان با ایام سوگورای سالار شهیدان امام حسین(ع) هنرمندان این اداره شش تعزیه متفاوت برگزار می کنند تا تاثیر مناسبی در جامعه ایجاد نماید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، فرهاد پورغراوی علوانی افزود: به همت هنرمندان آبادانی و همزمان با ایام سوگواری ماه محرم الحرام تعزیه‌های متفاوتی در شهرستان آبادان در نقاط مختلف بر روی صحنه است.

علوانی ادامه داد: تعزیه از خاک تا افلاک به کارگردانی مهدی پرویش به مدت هشت شب در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این تعزیه در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در سالن مدرسه غیر انتفاعی شماره دو پالایشگاه، از ۱۷ تا ۱۸ آبان در میدان کفیشه و ۱۹ تا ۲۵ آبان در خیابان دهداری جنب استادیوم تختی اجرا می‌شود.

همچنین تعزیه امام حسین(ع) به کارگردانی محمد رضا دلایر از ۱۹ تا ۲۳ آبان در تکیه هنرمندان واقع در مجتع فرهنگی، هنری ثامن الائمه به روی صحنه می‌رود.

نمایش غریبه شام به کارگردانی سهراب میثمی از ۲۳ آبان ماه به مدت ۱۰ شب در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر روی صحنه می‌رود.

علوانی گفت: دراین ایام تعزیه مرثیه عشق به کارگردانی یوسف زغورزاده در تالار مهر از ۲۳ آبان به مدت ۱۰ شب اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ضمن قدردانی از فعالان فرهنگی هنری شهرستان افزود: این عزیزان همواره با کمترین امکانات توانسته‌اند بیشترین تاثیرگذاری را در جامعه ایجاد کرد و برای شهرستان افتخار آفرینی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز