خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره دامپزشکی ایذه خبر داد:

حمله یک قلاده سگ به واکسیناتور دامپزشکی ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۷۳

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه از حمله یک قلاده سگ در حین انجام عملیات واکسیناسیون به یکی از کارکنان این اداره خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، داریوش شاهپری بنشتی در توضیح این خبر اظهار داشت: الیاس محمودی از تکنیسین‌های با سابقه دامپزشکی ایذه در حین انجام مأموریت و عملیات واکسیناسیون در روستای بخش مرکزی کول فرح شهرستان ایذه مورد حمله یک قلاده سگ از پشت سر قرار گرفت و از نواحی کتف و دست دچار جراحت گردید.

وی بیان کرد: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخدادهایی در نظر گرفته می‌شود، اما به هر حال کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده و تنها چیزی که باعث می‌شود کارکنان دامپزشکی این‌گونه خطرها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه به مردم و عشایر استان است.

سرپرست اداره دامپزشکی در ادامه افزود: پس از این گازگرفتگی، با تلاش همکارانی که در منطقه حضور داشتند، محل مورد گزش با آب و صابون شستشو داده شد و همکار مصدوم بلافاصله به مرکز بهداشت و درمان شهرستان ایذه منتقل و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری هاری و کزاز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز