خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی اهواز خبر داد:

پلمپ یک واحد قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز دام در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۴۱

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلمپ یک واحد قصابی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام کرده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، رضا حفیظی اظهار کرد: بر اساس گزارشات مردمی ارائه شده مبنی بر اقدام یک واحد قصابی نسبت به کشتار غیرمجاز دام و عرضه آن، مراتب در دستور کار بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این واحد قصابی پس از هماهنگی با مقام قضایی و نیروی انتظامی پلمپ و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

حفیظی خاطرنشان کرد: پرونده بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، به‌منظور صیانت از حقوق شهروندان و تضمین رعایت اصول بهداشتی به لحاظ تأمین سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد: در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی به لیبل زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری توجه کرده و از مراکز مورد تائید بازرسین اداره دامپزشکی نسبت به تهیه فرآورده‌های خام دامی خود اقدام نمایند و هر گونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت برخورد گزارش نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز