خبرگزاری کار ایران

بازرسی و نظارت بر بیش از سه هزار تن فرآورده خام دامی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۴۶

در راستای طرح ضربتی نظارت بر کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی بالغ بر بیش از ۳ هزار تن فرآورده خام دامی در استان مورد بازدید و نظارت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان در این خصوص گفت: در راستای طرح ضربتی نظارت بر کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در طی چهار روز بر بیش از ۳ هزار تن فرآورده خام دامی در سطح استان را مورد رصد و پایش بهداشتی قرار دادند.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح ضربتی که از اهمیت اجرای مصوبات قرارگاه امنیت غذایی و وزارت جهاد کشاورزی بود بالغ بر بیش از ۵۵۰ واحد مراکز تولید - توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور در سطح استان توسط ۱۸۰ بازرس ویژه دامپزشکی استان مورد بازرسی و رصد پایش قرار گرفتند.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان هدف از اجرای این طرح را نظارت عالی بر تولید، نگهداری و عرضه کالاهای کشاورزی در حوزه دامپزشکی مرتبط با استاندارهای روز سازمان دامپزشکی دانست.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی از قبیل عرضه گوشت قرمز بدون مهر و یا لیبل دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده بدون لیبل و مشخصات، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده بدون هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد سردخانه و عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید و انقضاء و … مراتب را به ادارات دامپزشکی در سطح استان گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز