خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس اتاق تعاون خوزستان؛

مشکلات تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی هندیجان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۲۹

جلسه‌ای با حضور رئیس اتاق تعاون خوزستان مدیرعامل تعاونی‌های صیادی استان و نماینده و کارشناس اداره کل تعاون و کار به همراه رئیس اداره تعاون هندیجان و هیئت‌مدیره تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی در جهت بررسی مشکلات و رفع موانع ایجاد شده در بندر سجافی شهرستان هندیجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که شامگاه گذشته برگزار شد، ایمان سرداری رئیس اتاق تعاون استان خوزستان ضمن بررسی دقیق مشکلات در این خصوص، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی بررسی و برداشتن موانع در طرح‌ها و پروژه‌های می‌باشد که به زمین مانده و ما امروز ما بنا به تاکید دکتر فتوحی معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری جهت برطرف شدن موانع بخش خصوصی و تعاونی خدمات صیادی هندیجان در اینجا حضور پیدا کردیم.

وی افزود: با ایجاد همدلی و خویشتن داری می‌توان خیلی از مشکلاتی که بخش خصوصی با تعاون چندین سال درگیر آن هستند را برطرف کرد.

رئیس اتاق تعاون خوزستان اظهار کرد: پروژه جایگاه سوخت‌رسانی به صیادان جز طرح‌های مهم شهرستان می‌باشد که ما این آمادگی را داریم جهت راه‌اندازی و ارائه خدمات به صیادان با دو طرف این موضوع نهایت همکاری را داشته باشیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

در ادامه این جلسه عساکره مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان نیز با تاکید بر حل و راه‌اندازی این پروژه از بخش خصوصی و هیئت‌مدیره تعاونی خدمات صیادی هندیجان به‌عنوان طرفین این طرح خواست تا با رفع مشکلات بیش از این باعث ضرر و زیان صیادان شهرستان نشوند، در پایان گفت: همچنین نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس اداره تعاون هندیجان هرکدام نظرات خود را در جهت فعالیت این جایگاه سوخت بیان داشتند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز