خبرگزاری کار ایران

توسط اداره‌کل هواشناسی خوزستان صادر شد؛

هشدار سطح نارنجی نسبت به کاهش دما و احتمال یخ‌زدگی در خوزستان/ پیش‌بینی کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۱۰

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از صبح سه‌شنبه هفته جاری تا اوایل هفته آینده در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در این اطلاعیه آمده است کاهش دما، یخبندان و تداوم سرما از صبح سه‌شنبه هفته جاری تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده در خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این هشدار اثر این کاهش دما بیشتر شامل مناطقی از جمله اهواز، آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، بستان، بندر ماهشهر، بهبهان، اندیمشک، دزفول، شوشتر، شوش، شادگان، رامهرمز، رامشیر، دزپارت، خرمشهر، حمیدیه، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان، و هویزه می‌شود.

همچنین اثر مخاطره شامل یخبندان و احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی است که به سم‌پاشی نکردن در این چند روز و محلول‌پاشی باغات و مزارع تا آخر هفته به دلیل احتمال بارندگی، وزش باد و کاهش دما، تدابیر لازم برای جلوگیری از سرمازدگی و یخ‌زدگی محصولات و اطمینان از کارکرد وسایل گرمایشی و حرارتی در گلخانه‌ها و دامداری‌ها به دلیل کاهش قابل ملاحظه دما توصیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز